Assistent productie en kwaliteit
Je vindt deze job in: Talent in office Administratie Klantendienst medewerker/commerciële binnendienst
Specialisatie
Talent in officeTewerkstelling
VoltijdsPlaats
RoeselareRegime
Dag
Ben jij een administratieve kei met een passie voor structuur, data en planning? Heb je een bachelor diploma in administratie en zoek je een functie waarin je écht mee het verschil kan maken? Dan is dit jouw nieuwe uitdaging.
Je werkt nauw samen met collega’s en klanten, beheert gegevens, ondersteunt processen en zorgt ervoor dat alles administratief op wieltjes loopt.
Wat ga je doen?
Wat ga je doen?
Je brengt marktcijfers en teeltdata samen en vertaalt die naar heldere analyses
Je staat klanten te woord en bezorgt hen de juiste product- of leverdocumentatie
Je biedt administratieve ondersteuning bij het terugroepen van producten indien nodig
Je verwerkt cijfermateriaal in rapporten en helpt mee presentaties voor te bereiden
Je stelt duidelijke werkplanningen op en volgt deze actief op
Waar ga je werken?
Onze klant is een belangrijke schakel tussen producenten en consumenten. Ze verkopen groenten- en fruitsoorten in grote volumes.
Je maakt deel uit van het team productie en kwaliteit, en werkt rechtstreeks samen met de directie.
Je komt terecht in een no-nonsens, dynamisch bedrijf. Waar open feedback en transparante communicatielijnen de norm zijn.
Waarom is dit iets voor jou?
Je beschikt over een bachelor diploma in kantooradministratie, office management, aankoop of een verwante richting, of je hebt gelijkwaardige ervaring
Je hebt minstens 2 jaar ervaring in een administratieve of planningsfunctie
Je denkt analytisch, werkt gestructureerd en ziet geen enkel detail over het hoofd
Je bent vertrouwd met Office 365 en werkt vlot in Excel, Outlook en Word
Je drukt je vlot uit in het Nederlands, en kan je behelpen in het Frans en Engels
Je bent proactief, zelfstandig én werkt graag in teamverband
Heb je affiniteit met de land- of tuinbouwsector? Dan is dat mooi meegenomen
Wat biedt jouw werkgever?
Een gevarieerde functie waarin je jouw administratieve en organisatorische talenten ten volle kan inzetten
Een voltijdse tewerkstelling (38u/week) met 12 bijkomende ADV-dagen
Contract van onbepaalde duur met snelle indiensttreding
Correct loonpakket afgestemd op jouw ervaring
Extra voordelen zoals:
Maaltijdcheques (€8/dag)
Groepsverzekering & hospitalisatieverzekering
Laptop, smartphone en abonnement
Fietsleasing via cafetariaplan
Thuiswerk mogelijk in overleg
Een werkplek waar initiatief wordt gewaardeerd en ondersteund via interne opleiding
interesse? Solliciteer vandaag!
Ben jij het talent dat wij zoeken?
Ons TalentTeam komt graag met je in contact
-
Lisa Eggermont
Commercieel Talent
-
Sharka Vens
Talent Manager
-
Isabeau Van den Broecke
Matching Talent