Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
- Binnen jouw gevarieerde uitdaging, krijg je tal van taken toebedeeld:
- - Beheer van klantgegevens: je houdt onze CRM-tool nauwkeurig bij en zorgt dat de klantendata steeds up-to-date is.
-
CRM & ERP ondersteuning: je helpt bij het aanmaken van profielen, beheren van klantenfiches en zorgt voor datakwaliteit.
-
Ondersteuning bij onze tekentool (beCAD): je registreert nieuwe gebruikers, helpt hen op weg met de tool en geeft basisopleidingen.
-
Customer journey & kwaliteitsopvolging: je voert klantentevredenheidsenquêtes uit en registreert klachten op een correcte manier.
-
Back-up onthaal: je helpt sporadisch mee met telefonie, mailboxbeheer en bezoekersonthaal.
-
Onderzoek naar beurshallen wereldwijd: je helpt bij het in kaart brengen en opvolgen van locaties.
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Herken jij jezelf in onderstaande eigenschappen?
- - Een bachelorsdiploma in een administratieve richting (bv. Office Management, Bedrijfsmanagement...)
-
Interesse in IT, CRM-systemen en klantendata – ervaring met Hubspot of Navision is een plus!
- Je communiceert vlot in
Nederlands en Engels (Frans en Duits zijn mooi meegenomen)
- Je bent leergierig, nauwkeurig en houdt van kwaliteit
- Je bent klantgericht, communicatief en werkt graag samen in een hecht team
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Voor jouw gemotiveerde inzet krijg je tal van voordelen terug:
- een gevarieerde, voltijdse functie bij een internationale marktleider
- een energiek team waar jouw initiatief alle ruimte krijgt en waar uitdagende, ambitieuze projecten op je wachten.
- respect, authentiek en ambitie zijn dé kernwoorden!
- Extralegale voordelen:
-
Maaltijdcheques €8 / dag
- Hospitalisatieverzekering
- Cao90 bonus
- Glijdende werkuren 7u en 9u
met 30min pauze
- 40u werkweek met 32 verlofdagen
- Onze klant wil een voorloper zijn en streeft steeds naar een duurzame samenwerking met technologische nieuwigheden.
- Zij werken wereldwijf binnen de evenementensector.