Commercieel administratief medewerker

Ben jij een gedreven collega en heb jij ervaring als commercieel administratief medewerker? 

Wil jij de lijm zijn tussen het salesteam en de klant en staat klantenservice hoog aangeschreven bij jou? 

Werken binnen een internationale firma waar technologie en duurzaamheid hand in hand gaan? 

Dan ben jij misschien onze ontbrekende schakel op de commerciële binnendienst!

We bieden jou:

  • een uitdagende functie met ruimte voor groei
  • flexibele werktijden en tal van opleidingsmogelijkheden
  • Bouw mee aan het succes van een groeiend bedrijf dat innovatie en teamwork hoog in het vaandel draagt.
  • 20 + 12 dagen verlof 

Wat ga je doen?

Binnen jouw gevarieerde uitdaging, krijg je tal van taken toebedeeld: 

- Beheer van klantgegevens: je houdt onze CRM-tool nauwkeurig bij en zorgt dat de klantendata steeds up-to-date is.
- CRM & ERP ondersteuning: je helpt bij het aanmaken van profielen, beheren van klantenfiches en zorgt voor datakwaliteit.
- Ondersteuning bij onze tekentool (beCAD): je registreert nieuwe gebruikers, helpt hen op weg met de tool en geeft basisopleidingen.
- Customer journey & kwaliteitsopvolging: je voert klantentevredenheidsenquêtes uit en registreert klachten op een correcte manier.
- Back-up onthaal: je helpt sporadisch mee met telefonie, mailboxbeheer en bezoekersonthaal.
- Onderzoek naar beurshallen wereldwijd: je helpt bij het in kaart brengen en opvolgen van locaties.

Waar ga je werken?

Onze klant wil een voorloper zijn en streeft steeds naar een duurzame samenwerking met technologische nieuwigheden. 

Zij werken wereldwijf binnen de evenementensector.

Waarom is dit iets voor jou?

Herken jij jezelf in onderstaande eigenschappen? 

- Een bachelorsdiploma in een administratieve richting (bv. Office Management, Bedrijfsmanagement...)
- Interesse in IT, CRM-systemen en klantendata – ervaring met Hubspot of Navision is een plus!
- Je communiceert vlot in Nederlands en Engels (Frans en Duits zijn mooi meegenomen)
- Je bent leergierig, nauwkeurig en houdt van kwaliteit
- Je bent klantgericht, communicatief en werkt graag samen in een hecht team

Wat biedt jouw werkgever?

Voor jouw gemotiveerde inzet krijg je tal van voordelen terug: 

- een gevarieerde, voltijdse functie bij een internationale marktleider
- een energiek team waar jouw initiatief alle ruimte krijgt en waar uitdagende, ambitieuze projecten op je wachten.
- respect, authentiek en ambitie zijn dé kernwoorden!
- Extralegale voordelen:

  • Maaltijdcheques €8 / dag
  • Hospitalisatieverzekering
  • Cao90 bonus
  • Glijdende werkuren 7u en 9u met 30min pauze
  • 40u werkweek met 32 verlofdagen

Ref: 093972

Reageer vandaag nog!

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact