Wat ga jij doen?
Je volgt binnenkomende klantenorders op van offerte tot oplevering.
Je verwerkt orders in ons ERP-pakket Optimus (typisch voor de grafische sector).
Je staat in voor de aansturing van leveranciers m.b.t. bestellingen van karton.
Je houdt de stocklijsten up-to-date en plaatst tijdig bestellingen van karton.
Je draait je hand niet om voor het analyseren van cijfers rond offertes, bestellingen en aankoopfacturen.
Je bewaakt de productieplanning en communiceert proactief met klanten over hun leveringen.
Wat zoeken wij?
Je hebt een bachelor of denkt op bachelorniveau.
Je bent klantvriendelijk, commercieel en niet bang van een beetje productiehectiek.
Je spreekt en schrijft vlot in het Nederlands & Engels, Frans is mooi meegenomen.
Je bent zeer punctueel en nauwkeurig in je werk.
Je belt liever dan dat je mailt – proactiviteit is jouw tweede natuur!
Je kan vlot overweg met ERP-software (kennis van Optimus is een plus) en Excel.
Je weet goed te schakelen tussen verschillende taken en bent stressbestendig.
Je bent een positieve teamspeler met een no-nonsense mentaliteit.
Wat bieden wij jou?
Een familiale, collegiale werkomgeving met korte lijnen en veel menselijkheid.
38-uren werkweek met volgende werkuren:
Ma-Do: 8u-12u & 12u30-17u
Vrij: 8u-12u, namiddag vrij!
Verlofregeling:
20 wettelijke dagen + 2 printerdagen + 6 sectordagen
Collectief verlof: 1 week zomer (rond 21 juli) + 1 week rond kerst & nieuw
Brugdagen liggen vast, resterende verlofdagen vrij te kiezen (totaal ca. 17 dagen)
Thuiswerk is niet de norm, maar flexibiliteit en menselijkheid staan voorop.
Een aantrekkelijk loonpakket met extralegale voordelen:
Maaltijdcheques €8/dag
Hospitalisatieverzekering
Pensioensparen
Bereid hier je gesprek voor