Als commercieel medewerker binnendienst ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en prospecten. Je zorgt ervoor dat hun vragen snel en professioneel beantwoord worden, zowel commercieel als producttechnisch.
Je takenpakket bestaat uit:
Opstellen van offertes en deze proactief opvolgen om tot verkoop te komen.
Aanmaken van nieuwe klanten, verwerken en opvolgen van bestellingen in het ERP-systeem.
Informeren van klanten over levertermijnen en aanbieden van alternatieven bij vertragingen.
Telefonisch en via mail voorstellen van oplossingen op maat (huur, bedrukking,…) aan klanten en prospecten.
Inwinnen van informatie bij collega’s en via onze interne productcatalogus.
Ondersteunen van de commerciële buitendienst.
Actueel houden van klantendata.
Aanvragen van nieuwe artikelen of varianten via het ERP-systeem.
Je bent commercieel ingesteld, nauwkeurig en hebt ervaring met B2B-klanten. Daarnaast herken je jezelf in het volgende profiel:
Minstens 3 jaar ervaring in een customer service functie met B2B-klanten.
Vlot met bestel- en CRM-systemen. Kennis van SAP of Dynamics 365 is een pluspunt.
Je hebt een goede kennis van Excel (incl. draaitabellen).
Je werkt nauwkeurig en klantgericht.
Je communiceert vlot, professioneel en assertief in het Nederlands, Frans en Engels.
Een plaats binnen een snelgroeiend en toonaangevend bedrijf in zijn sector.
Een hecht, ervaren team dat je met open armen ontvangt.
Grondige opleidingen op de werkvloer, zowel intern als via leveranciers.
Een competitief loonpakket met aantrekkelijke extralegale voordelen: MC €6, groeps- en hospitalisatieverzekering.
Ruimte voor initiatief en persoonlijke groei.
20 + 6 ADV verlofdagen vrij te kiezen, met uitzondering van brugdagen: die liggen standaard vast!
Bereid hier je gesprek voor