Customer service medewerker KMO
Je vindt deze job in: Talent in office Administratie Klantendienst medewerker/commerciële binnendienst
Specialisatie
Talent in officeTewerkstelling
VoltijdsPlaats
RoeselareRegime
Dag
Word jij hét aanspreekpunt voor onze klanten en een sleutelfiguur in ons commercieel team?
Heb jij een passie voor klantencontact, een commerciële flair én een organisatorisch talent?
Dan is deze functie op jouw lijf geschreven!
Samen met je collega’s van de buitendienst zorg je voor
- een uitstekende klantenbeleving
- werk je actief mee aan de groei van ons marktaandeel in België
- het hele commerciële proces, van offerte tot levering.
Bij ons ben je meer dan een schakel – je bent een spilfiguur in ons familiaal bedrijf!
Reageer vandaag nog of lees verder en kom er alles over te weten!
Wat ga je doen?
Wat ga je doen?
Als commercieel medewerker binnendienst ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en prospecten. Je zorgt ervoor dat hun vragen snel en professioneel beantwoord worden, zowel commercieel als producttechnisch.
Je takenpakket bestaat uit:
Opstellen van offertes en deze proactief opvolgen om tot verkoop te komen.
Aanmaken van nieuwe klanten, verwerken en opvolgen van bestellingen in het ERP-systeem.
Informeren van klanten over levertermijnen en aanbieden van alternatieven bij vertragingen.
Telefonisch en via mail voorstellen van oplossingen op maat (huur, bedrukking,…) aan klanten en prospecten.
Inwinnen van informatie bij collega’s en via onze interne productcatalogus.
Ondersteunen van de commerciële buitendienst.
Actueel houden van klantendata.
Aanvragen van nieuwe artikelen of varianten via het ERP-systeem.
Waar ga je werken?
Onze klant biedt een totaal concept aan veiligheidsartikelen, gaande van handbescherming, voetbescherming, veiligheidskledij, gezichtsbescherming alsook gehoor, hoofd en ademhalingsbescherming.
Waarom is dit iets voor jou?
Wie zoeken wij?
Je bent commercieel ingesteld, nauwkeurig en hebt ervaring met B2B-klanten. Daarnaast herken je jezelf in het volgende profiel:
Minstens 3 jaar ervaring in een customer service functie met B2B-klanten.
Vlot met bestel- en CRM-systemen. Kennis van SAP of Dynamics 365 is een pluspunt.
Je hebt een goede kennis van Excel (incl. draaitabellen).
Je werkt nauwkeurig en klantgericht.
Je communiceert vlot, professioneel en assertief in het Nederlands, Frans en Engels.
Wat biedt jouw werkgever?
Wat bieden wij jou?
Een plaats binnen een snelgroeiend en toonaangevend bedrijf in zijn sector.
Een hecht, ervaren team dat je met open armen ontvangt.
Grondige opleidingen op de werkvloer, zowel intern als via leveranciers.
Een competitief loonpakket met aantrekkelijke extralegale voordelen: MC €6, groeps- en hospitalisatieverzekering.
Ruimte voor initiatief en persoonlijke groei.
20 + 6 ADV verlofdagen vrij te kiezen, met uitzondering van brugdagen: die liggen standaard vast!
Reageer vandaag nog en kom ons team versterken!
Ben jij het talent dat wij zoeken?
Ons TalentTeam komt graag met je in contact
-
Lisa Eggermont
Commercieel Talent
-
Isabeau Van den Broecke
Matching Talent
-
Sharon Kindt
Matching Talent