Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
Als Administratief Financieel Medewerker ben je verantwoordelijk voor de
administratie en het maken en boeken van facturen voor 7 Belgische
vennootschappen.
Je behoort tot het hecht team van 2 administratieve - financiële medewerkers. Je wordt bijgestaan door een extern accountantskantoor inzake
afsluiting, rapportering, BTW en vennootschapsbelasting.
- Verantwoordelijk voor het maandelijks boeken van de aankoopfacturen en
het afstemmen van deze facturen met de bestelbonnen (‘purchase orders’)
- Meewerken aan de uitgaande facturatie voor onze klanten
- Vragen van klanten en leveranciers telefonisch of per e-mail beantwoorden
- Periodieke rapporten opstellen en samenvatten
- Opvolgen van betalingen van klanten en het versturen van rappels
- Support ivm leveringen van leveranciers
- Diverse administratieve taken in samenwerking met je collega’s
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
- Je bent nauwgezet en werkt graag met cijfers
- Je hebt noties van boekhouding en ervaring met het werken met een
boekhoudpakket (zoals bv Exact Online)
- Je kan minimum 3-5 jaar relevante ervaring voorleggen als administratief of
boekhoudkundig bediende in een bedrijf of als medewerker in een extern
accountantskantoor
- Vaardigheid in Excel en Word is gewenst
- Naast Nederlands als moedertaal spreek je ook Engels.
- Een goed analytisch inzicht en logisch denkvermogen weten jou te typeren
- Je werkt graag in een team met collega’s, maar je kan ook zelfstandig
werken
- Je weet het hoofd koel te houden op drukke momenten, maar ook
veranderingen weet je positief aan te pakken
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Voor onze nieuwe collega staat er uiteraard ook een motiverend loonpakket
tegenover:
- Je komt terecht in een zeer gedreven team en een warme bedrijfssfeer
- Wij zijn een sterk groeiende en winstgevende onderneming met heel
wat ambitie
- Je werkt voltijds of deeltijds (4/5) van maandag tot vrijdag met
mogelijkheid van beperkt thuiswerk.
- Je krijgt de kans om bij te leren en kennis op te doen en je competenties
uit te breid
- Je krijgt een degelijke opleiding
- Veel variatie in de job
- Een brutoloon dat overeenstemt met je kennis en ervaring dat aangevuld
wordt met extralegale voordelen
- Onze organisatie is een stabiele en sterk groeiende speler binnen een toekomstgerichte sector. Vanuit de vestiging ondersteunt een hecht team dagelijks meerdere vennootschappen met administratieve en financiële expertise. We zetten in op een professionele, maar warme werkomgeving waar samenwerking, flexibiliteit en ontwikkeling centraal staan. Collega’s krijgen de kans om mee te bouwen aan het succes van de onderneming, met aandacht voor persoonlijke groei, verantwoordelijkheid en werkplezier.