Financieel administratief bediende

Je vindt deze job in: Talent in office Financieel Medewerker boekhouden

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Oostkamp

Regime

Dag

Voor een sterk groeiende en winstgevende onderneming zijn we op zoek naar een nauwgezette Administratief Financieel Medewerker.

Je komt terecht in een dynamisch en professioneel team van twee collega’s dat instaat voor de financiële administratie van meerdere Belgische vennootschappen. In deze rol combineer je boekhoudkundige taken met administratieve ondersteuning en klantencontact.

Je werkt in een omgeving waar je kan bijleren, groeien en je competenties verder kan ontwikkelen – met ruimte voor initiatief, variatie in je werk en een gezonde balans tussen teamwerk en zelfstandigheid.

Wat ga je doen?

Als Administratief Financieel Medewerker ben je verantwoordelijk voor de administratie en het maken en boeken van facturen voor 7 Belgische vennootschappen. Je behoort tot het hecht team van 2 administratieve - financiële medewerkers. Je wordt bijgestaan door een extern accountantskantoor inzake afsluiting, rapportering, BTW en vennootschapsbelasting.

  • Verantwoordelijk voor het maandelijks boeken van de aankoopfacturen en het afstemmen van deze facturen met de bestelbonnen (‘purchase orders’)
  • Meewerken aan de uitgaande facturatie voor onze klanten
  • Vragen van klanten en leveranciers telefonisch of per e-mail beantwoorden
  •  Periodieke rapporten opstellen en samenvatten
  • Opvolgen van betalingen van klanten en het versturen van rappels
  • Support ivm leveringen van leveranciers
  • Diverse administratieve taken in samenwerking met je collega’s

Waar ga je werken?

Onze organisatie is een stabiele en sterk groeiende speler binnen een toekomstgerichte sector. Vanuit de vestiging ondersteunt een hecht team dagelijks meerdere vennootschappen met administratieve en financiële expertise. We zetten in op een professionele, maar warme werkomgeving waar samenwerking, flexibiliteit en ontwikkeling centraal staan. Collega’s krijgen de kans om mee te bouwen aan het succes van de onderneming, met aandacht voor persoonlijke groei, verantwoordelijkheid en werkplezier.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je bent nauwgezet en werkt graag met cijfers
  • Je hebt noties van boekhouding en ervaring met het werken met een boekhoudpakket (zoals bv Exact Online)
  • Je kan minimum 3-5 jaar relevante ervaring voorleggen als administratief of boekhoudkundig bediende in een bedrijf of als medewerker in een extern accountantskantoor
  • Vaardigheid in Excel en Word is gewenst
  • Naast Nederlands als moedertaal spreek je ook Engels.
  • Een goed analytisch inzicht en logisch denkvermogen weten jou te typeren
  • Je werkt graag in een team met collega’s, maar je kan ook zelfstandig werken
  • Je weet het hoofd koel te houden op drukke momenten, maar ook veranderingen weet je positief aan te pakken

Wat biedt jouw werkgever?

Voor onze nieuwe collega staat er uiteraard ook een motiverend loonpakket tegenover:

  • Je komt terecht in een zeer gedreven team en een warme bedrijfssfeer
  • Wij zijn een sterk groeiende en winstgevende onderneming met heel wat ambitie
  • Je werkt voltijds of deeltijds (4/5) van maandag tot vrijdag met mogelijkheid van beperkt thuiswerk.
  • Je krijgt de kans om bij te leren en kennis op te doen en je competenties uit te breid
  • Je krijgt een degelijke opleiding
  • Veel variatie in de job
  • Een brutoloon dat overeenstemt met je kennis en ervaring dat aangevuld wordt met extralegale voordelen

Ref: 093622

Bijt je hier in vast! Solliciteer nu!

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact