Als first line support sta jij in contact met klanten voor het oplossen van problemen
Jij maakt de analyse naar urgentie en manier van aanpak
Als je het zelf kan oplossen doe je dit, indien schuif je dit door naar de system engineers
Bij belangrijke updates naar de klant toe contacteer je hen steeds
Je neemt ook de administratie en documentatie hiervan onder jouw vleugels
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je kijkt terug op reeds enkele jaren ervaring als support medewerker
Je communiceert vlot en houdt rekening met de visie van de klant
Voor jouw gaan plezier en hard werk hand in hand
Je bent bereid om te werken vanuit ons hoofdkantoor in Roeselare
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Een loonpakket tussen 2500 en 3500 bruto afhankelijk van aantal jaren ervaring
Dit aangevuld met een aantal mooie voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, gsm en abonnement
Een bedrijfswagen met tankkaart
Je werkt in een stelsel van 39u, wat recht geeft op 6 ADV dagen
Thuiswerk, glijdende uren en overuren zijn allemaal te bespreken
Je kan actief bijleren door zelf bijscholingen te kiezen en te volgen
Wij helpen organisaties om gerust digitaal te werken. Met een klantgerichte aanpak zorgen we voor kwaliteit. Zowel bedrijven als lokale overheden & politiezones leunen op ons om hun ICT vlekkeloos te laten lopen.