Je bent verantwoordelijk voor eerstelijnsondersteuning aan onze klanten
Je gaat na hoe je het probleem het best kan oplossen met de beste service in het achterhoofd
Indien het probleem te complex is geef je dit met de nodige uitleg door aan de system engineers
Intussen behoudt je steeds een goed contact met de klanten
Je verzorgt voor dit hele proces de administratie en houdt alles nauwkeurig bij
Wat maakt jou de geknipte kandidaat?
Je hebt minstens een jaar ervaring als support medewerker
Je kan met de nodige rust communiceren naar klanten toe
Je beschikt over een stevige portie analytische skills en nauwkeurigheid
Je bent ervan overtuigd dat documentatie en administratie een essentieel iets is om tot een goeie service te komen
Wat biedt jouw nieuwe werkgever?
Een salaris op maat tot 3500 bruto
Een mooi pakket aan extra's
26 dagen verlof, in een 39-uren week
Een weekschema waarbij je zelf de accenten legt en er ook mogelijkheid is tot telewerk
Leven is leren: je pikt dingen op 'on the job' en krijgt ook de kans om verschillende opleidingen te volgen
Een warm welkom in een stabiele bedrijfsomgeving in een team van 41 collega's met heel wat expertise
Een twee maandelijkse teamactiviteit én een jaarlijkse teamdag
Wij helpen organisaties om gerust digitaal te werken. Zowel particulieren als lokale overheden worden reeds door ons ondersteund. Met een gerichte aanpak gaan we elk project te lijf, met als doel processen simpeler te laten verlopen bij onze klanten.