Ondersteuning bieden via telefoon, e-mail of remote desktop.
Software installeren en configureren op afstand.
Problemen analyseren en oplossen.
Nieuwe toepassingen testen en verbeteren.
Meewerken aan het optimaliseren van interne procedures.
Of je nu net van de schoolbanken komt of al enkele jaren ervaring hebt: bij ons tellen motivatie, klantgerichtheid en een passie voor IT.
Wat verwachten wij van jou?:
Je spreekt vlot Nederlands, hebt een goede kennis Frans (voor Franstalige klanten) en begrijpt Engels (voor interne communicatie).
Je hebt interesse in IT en wil jou hier graag verder in verdiepen.
Je werkt graag zelfstandig, maar ook in teamverband.
Bij ons beland je niet zomaar in een job, maar in een carrièrepad vol kansen:
Flexibele werkplek: werken vanuit Oostende met 2 dagen thuiswerk per week indien gewenst.
Een aantrekkelijk salarispakket met tal van extralegale voordelen:
Maaltijdcheques
Ecocheques
20 vakantiedagen + 12 ADV-dagen - verlof vrij te kiezen
Groeps- en hospitalisatieverzekering
Netto onkostenvergoeding
Doorgroeimogelijkheden binnen Support of naar andere afdelingen.
Grondige opleiding bij opstart + permanente bijscholing (intern & extern).
Een toffe werksfeer met fijne collega’s én personeelskortingen!
Bereid hier je gesprek voor