Software Support Engineer

Je vindt deze job in: Talent in ICT Infrastructuur Helpdesk

Specialisatie

Talent in ICT

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Oostende

Regime

Dag

Heb jij een passie voor het oplossen van allerhande IT problemen voor mensen? Ben jij servicegericht, IT-minded en klaar voor een nieuwe uitdaging in een groeiend bedrijf? Werk jij graag afwisselend van thuis uit en tussen de collega's op kantoor?  Dan is dit dé vacature voor jou!

Wat ga je doen?

Als Software Support Engineer ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en zorg jij ervoor dat hun ervaring met onze software vlekkeloos verloopt. Je takenpakket bestaat uit:

  • Ondersteuning bieden via telefoon, e-mail of remote desktop.

  • Software installeren en configureren op afstand.

  • Problemen analyseren en oplossen.

  • Nieuwe toepassingen testen en verbeteren.

  • Meewerken aan het optimaliseren van interne procedures.

Of je nu net van de schoolbanken komt of al enkele jaren ervaring hebt: bij ons tellen motivatie, klantgerichtheid en een passie voor IT.

Waar ga je werken?

Dit bedrijf is een toonaangevende speler in de gezondheidszorgsoftware. Wij leveren belangrijke software om de gezondheid en kwaliteit van leven te verbeteren. Met 80+ collega's maken wij dagelijks het verschil voor duizenden patiënten. 

Waarom is dit iets voor jou?

Wat verwachten wij van jou?:

  • Je bent klantgericht, gemotiveerd en denkt probleemoplossend.

  • Je spreekt vlot Nederlands, hebt een goede kennis Frans (voor Franstalige klanten) en begrijpt Engels (voor interne communicatie).

  • Je hebt interesse in IT en wil jou hier graag verder in verdiepen. 

  • Je werkt graag zelfstandig, maar ook in teamverband.

Wat biedt jouw werkgever?

Bij ons beland je niet zomaar in een job, maar in een carrièrepad vol kansen:

  • Een voltijdse functie in een stabiele, internationale organisatie.

  • Flexibele werkplek: werken vanuit Oostende met 2 dagen thuiswerk per week indien gewenst.

  • Een aantrekkelijk salarispakket met tal van extralegale voordelen:

    • Maaltijdcheques

    • Ecocheques

    • 20 vakantiedagen + 12 ADV-dagen - verlof vrij te kiezen

    • Groeps- en hospitalisatieverzekering

    • Netto onkostenvergoeding

  • Doorgroeimogelijkheden binnen Support of naar andere afdelingen.

  • Grondige opleiding bij opstart + permanente bijscholing (intern & extern).

  • Een toffe werksfeer met fijne collega’s én personeelskortingen!

Ref: 093653

Solliciteer nu voor het te laat is!

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact