Commercieel administratief bediende
Je vindt deze job in: Talent in office Administratie Klantendienst medewerker/commerciële binnendienst
Specialisatie
Talent in officeTewerkstelling
VoltijdsPlaats
WaregemRegime
Dag
Heb jij interesse om te werken in een baanbrekende sector van groene energie & technologie?
Ben jij iemand die plezier haalt uit het ondersteunen van collega's en de drijvende kracht te zijn van een gedreven team?
Ben jij ambitieus en haal jij graag het onderste uit de kan om mee te helpen aan het groeiverhaal van jouw werkgever?
- Krijg waardering voor jouw inzet!
- 26 dagen verlof, waaronder zeker thuis met kerst en de zonnige brugdagen!
- De mogelijkheid om jezelf continu bij te scholen.
- Aanspreekbare werkgever
Neem het heft in eigen handen en kom er alles over te weten!
Wat ga je doen?
Je bent de ondersteunende administratief bediende voor een team van 7 ingenieurs:
- Je bent het eerste aanspreekpunt via mail & telefonie voor de klanten en/of leveranciers
- Je bent verantwoordelijk voor de correctheid van klant- en leveranciersdossier binnen ons ERP pakket
- Je verwerkt alle inkomende orders A-Z
- Je staat in voor het verwerken & opvolgen van leverbonnen en verkoopfacturen
- Je helpt de boekhouddienst met het afpunten van de binnenkomende betalingen en indien nodig, het verzenden van de nodige herinneringen.
- Je controleert de financiële gezondheid van nieuwe klanten en leveranciers.
Waar ga je werken?
Petrochemie, olie en gas, cement, mineralen, papier en pulp, farmacie, staalfabrieken, tankopslag, afval en recycling, hernieuwbare energie...
Al deze typische industrieën hebben behoefte aan efficiënte, betrouwbare en milieuvriendelijke verbrandingssystemen & wij helpen hen daarin!
Wij helpen bedrijven hun emissies te verminderen en hun winst te verhogen met op maat gemaakte procesapparatuur.
Waarom is dit iets voor jou?
- Je hebt bij voorkeur een bachelor richting bedrijfsmanagement of relevante ervaring in een gelijkaardige functie
- Je bent voldoende taalvaardig in het NDL / ENG, je kant vlot weg met FR
- Je bent besluitvaardig en stressbestendig
- Je kan prioriteiten stellen en snel schakelen in een divers takenpakket
- Je hebt ervaring met ERP, MS Office en Excel. (Kennis van AFAS is een plus)
- Je bent een initiatiefnemer met een ondernemende & commerciële ingesteldheid
Wat biedt jouw werkgever?
- Je geniet 20 dagen verlof + 6 ADV dagen
- Collectief verlof tussen Kerst & Nieuwjaar, inclusief alle brugdagen
- Opstart om 8u30 met een uur pauze
- 4/5 is bespreekbaar mits elke dag aanwezigheid
- Maaltijdcheques €8 & groepsverzekering
- Opleidingen via VOKA & UNIZO worden gestimuleerd!
- Ruimte en mogelijkheid tot groei binnen in & samen met het bedrijf
Reageer vandaag nog!
Ben jij het talent dat wij zoeken?
Ons TalentTeam komt graag met je in contact
-
Lisa Eggermont
Commercieel Talent
-
Sharon Kindt
Matching Talent
-
Sharka Vens
Talent Manager