Customer service medewerker Laundry

Ben jij net gestart op de arbeidsmarkt, of heb je hogere studies aangevat maar besloot je dat het niets voor jou was? Zoek je een job met afwisseling, structuur én menselijke collega’s?
Jij zorgt dat alle administratie, opvolging en klantcontact op rolletjes loopt.

Wat ga je doen?

  • Je verwerkt orders en beantwoordt klantvragen via mail en telefoon

  • Je werkt met het trackingsysteem “Ware It” (op basis van scans en kledingcodes)

  • Je volgt de logistieke flow van leasingkledij nauwgezet op

  • Je schakelt vlot tussen klant, chauffeurs en interne diensten

  • Heel uitzonderlijk spring je in om kleding bij klanten in lockers te leggen

? Let op: 95% administratief werk, maar je mag niet vies zijn van eens de handen uit de mouwen te steken.

Waar ga je werken?

Je werkt in tandem met de teamleader van onze kledij-leasingafdeling. Het is een nauwe samenwerking in een niche-dienst die instaat voor het ophalen, wassen en terugleveren van werkkledij aan grote klanten. Jij zorgt dat alle administratie, opvolging en klantcontact op rolletjes loopt.

Waarom is dit iets voor jou?

✅ Je houdt van structuur, nauwkeurig werken en “orde scheppen”
✅ Je denkt mee, voert correct uit en volgt gemaakte afspraken
✅ Je bent computertechnisch vlot, leert snel nieuwe programma’s
✅ Je communiceert correct in het Nederlands én Frans

Wat biedt jouw werkgever?

✔ Voltijdse job
✔ ​Marktconforme verloning
Maaltijdcheques (€6), groeps- & hospitalisatieverzekering
✔ 20 vakantiedagen + 6 ADV-dagenalle brugdagen vrij (geen collectieve sluiting)
✔ Korte communicatielijnen en realistische collega’s
✔ Toffe extra’s zoals kerstdrink, kerstmarkt en Strava-loopteam
✔ Werken bij een groeiend bedrijf dat evolueert van familiaal naar professioneel

Ref: 093504

Denk jij, dit is iets voor mij? Solliciteer dan nu!

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact