Second line support engineer
Je vindt deze job in: Talent in ICT Infrastructuur Helpdesk
Specialisatie
Talent in ICTTewerkstelling
VoltijdsPlaats
StadenRegime
Dag
Problemen oplossen? Dat is jou op het lijf geschreven.
Klantvriendelijkheid? Natuurlijk!
Look no further: voor een firma in Roeselare die zich specialiseert in het leveren van services op vlak van ICT zijn we op zoek naar een second line support.
Wat ga je doen?
- Je bent verantwoordelijk voor monitoring van de systemen en consoles
- Dit omvat infrastructuur, netwerken, back up en security
- Je gaat preventief en pro-actief aan de slag
- Je voorziet de tweedelijnsondersteuning aan klanten, zowel telefonisch als online
- Je schat de juiste aanpak en dringendheid van problemen in
- Je verzorgt een nauwkeurig documentatie zodat alles correct kan opgevolgd worden
Waar ga je werken?
Wij helpen organisaties om gerust digitaal te werken. Zowel bedrijven als lokale overheden & politiezones leunen op ons om hun ICT vlekkeloos te laten lopen. Vandaag én morgen.
Waarom is dit iets voor jou?
- Je combineert analytisch denken met een klantgerichte aanpak
- Automatisering spreekt jou aan, net als DevOps
- Structuur en organisatieskills zijn een must
- Je hebt minimum 1 jaar ervaring als support engineer
- Technologie staat niet stil: jij volgt de nieuwste wendingen steeds op
Wat biedt jouw werkgever?
- Een verloning op maat aangevuld met de klassieke voordelen
- Een laptop, GSM met abonnement én een bedrijfswagen
- 20 dagen vakantie met daarbovenop 6 ADV dagen, die vrij op te nemen zijn
- Je krijgt ruimte en tijd om jezelf steeds verder te ontplooien, zowel on the job als via zelf te kiezen opleidingen
- Een moderne werkomgeving: thuiswerk en glijdende uren zijn geen taboe
Ben jij het talent dat wij zoeken?
Ons TalentTeam komt graag met je in contact
-
Le Mi Nguyen Thi
Commercieel Talent
-
Lien De Smedt
Talent Manager
-
Siemen Caveye
Matching Talent