Second line support engineer

Je vindt deze job in: Talent in ICT Infrastructuur Helpdesk

Specialisatie

Talent in ICT

Tewerkstelling

Voltijds

Plaats

Staden

Regime

Dag

Problemen oplossen? Dat is jou op het lijf geschreven.
Klantvriendelijkheid? Natuurlijk! 
Look no further: voor een firma in Roeselare die zich specialiseert in het leveren van services op vlak van ICT zijn we op zoek naar een second line support.

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor monitoring van de systemen en consoles
  • Dit omvat infrastructuur, netwerken, back up en security
  • Je gaat preventief en pro-actief aan de slag
  • Je voorziet de tweedelijnsondersteuning aan klanten, zowel telefonisch als online
  • Je schat de juiste aanpak en dringendheid van problemen in
  • Je verzorgt een nauwkeurig documentatie zodat alles correct kan opgevolgd worden

Waar ga je werken?

Wij helpen organisaties om gerust digitaal te werken. Zowel bedrijven als lokale overheden & politiezones leunen op ons om hun ICT vlekkeloos te laten lopen. Vandaag én morgen.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je combineert analytisch denken met een klantgerichte aanpak 
  • Automatisering spreekt jou aan, net als DevOps
  • Structuur en organisatieskills zijn een must
  • Je hebt minimum 1 jaar ervaring als support engineer
  • Technologie staat niet stil: jij volgt de nieuwste wendingen steeds op

Wat biedt jouw werkgever?

  • Een verloning op maat aangevuld met de klassieke voordelen
  • Een laptop, GSM met abonnement én een bedrijfswagen
  • 20 dagen vakantie met daarbovenop 6 ADV dagen, die vrij op te nemen zijn
  • Je krijgt ruimte en tijd om jezelf steeds verder te ontplooien, zowel on the job als via zelf te kiezen opleidingen
  • Een moderne werkomgeving: thuiswerk en glijdende uren zijn geen taboe

Ref: 084123

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact