Administratief dossierbeheerder

Volg je graag een dossier A-Z op?
Heb je een link met de bouwwereld?

Als administratief dossierbeheerder krijg je naast autonomie in je job ook:
- mogelijkheid tot thuiswerken
- 20 + 12 dagen verlof

Wat ga je doen?

  • Je bent telefonisch en per mail het aanspreekpunt voor klanten
  • Je volgt de procedures voor het opstarten en inschrijven van dossiers in ons systeem, van de prijsaanvraag tot het opstellen van offertes en de administratieve werfvoorbereidingen
  • Eens de bestelling ingeschreven is, begeleid je verder nog het dossier samen met je collega’s van de planning en/of techniekers indien nodig
  • Je ondersteunt collega's van een andere dienst met administratieve taken. 

Waar ga je werken?

Bij onze klant maak je niet zomaar dienst uit van een bedrijf, je maakt deel uit van een team. Een team met de complementaire skills om alle facetten van grondonderzoek te dekken. Een team met een gedeelde drive. En een teamgevoel dat je haast kan proeven, en heus niet enkel op een van onze legendarische feestjes, barbecues of drinks.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je hebt een bachelor denkniveau
  • Je kan affiniteit aantonen met de bouwwereld, bij voorkeur in grondwerken
  • Je bent sterk in organiseren en gaat gestructureerd te werk
  • Je hebt een vlotte kennis van het Nederlands.
  • Je kan vlot overweg met programma's zoals MS office. 

Wat biedt jouw werkgever?

  • een enthousiast team dat jou graag bijstaat bij jouw vragen
  • hulp nodig, van welke aard ook, men schiet graag te hulp.
  • jouw loonpakket wordt verder aangevuld met:
    • maaltijdcheques: 5.58 euro
    • groepsverzekering
    • gsm voor professioneel gebruik
    • ecocheques
  • familiale sfeer
  • teambuilding 1 keer per jaar
  • bbq en personeelsfeest
  • twee dagen thuiswerk mogelijk

Ref: 088022

Solliciteer vandaag nog!

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact