Administratief medewerker
Je vindt deze job in: Talent in office Aankoop/logistiek Aankoop /voorraadbeheer
Specialisatie
Talent in officeTewerkstelling
VoltijdsPlaats
OostnieuwkerkeRegime
Dag
Hou je van verantwoordelijkheid in jouw job?
Zin om mee ons West-Vlaams familiebedrijf draaiende te houden met jouw administratieve skills?
Je krijgt een goede begeleiding en de vrijheid om je job zelfstandig uit te voeren.
Wat ga je doen?
- Je staat in voor de grondstoffenplanning (zoals tarwe, gerst, mais, soja e.a.).
- Met jouw overzicht zorg je ervoor dat de grondstoffen in twee productielocaties steeds voorradig zijn.
- Je hebt veelvuldig contact met de leveranciers per telefoon en e-mail om juiste afspraken te maken.
- Je controleert de aankoopfacturen van de geleverde grondstoffen en boekt deze in.
- Je fungeert als back-up van de besteldienst.
- Naargelang jouw kennis en ervaring kan het takenpakket uitgebreid worden.
Waar ga je werken?
We zijn een bekende speler binnen de veevoedersector, een stabiel bedrijf met een leuke werksfeer.
Kom jij ons team mee versterken?
Waarom is dit iets voor jou?
- Je hebt een bachelor diploma.
- Je kan terugkijken op een eerste (administratieve) werkervaring.
- Je bent organisatorisch en planmatig ingesteld.
- Met jouw nauwkeurigheid en actief handelen verzeker je de continuïteit van de productie.
Wat biedt jouw werkgever?
- Bij opstart krijg je de nodige opleiding, hierna wordt je ook verder goed begeleid.
- Je krijgt een job met zelfstandigheid en verantwoordelijkheid.
- Je komt terecht in een leuke werksfeer in een West-Vlaams familiebedrijf met een vlakke structuur.
- Je mag rekenen op een zeer competitief loon op basis van jouw ervaring en kennis aangevuld met:
- onkostenvergoeding
- hospitalisatieverzekering
Solliciteer vandaag nog!
Ben jij het talent dat wij zoeken?
Ons TalentTeam komt graag met je in contact
-
Sharka Vens
Talent Manager
-
Margo Vens
Matching Talent
-
Jonas Anraed
Matching Talent