Allround administratief medewerker

Je vindt deze job in: Talent in office Financieel Medewerker boekhouden

Specialisatie

Talent in office

Tewerkstelling

Voltijds

Regime

Dag

Ben jij administratief sterk en hou je ervan om het aanspreekpunt te zijn binnen een organisatie? Dan ben jij misschien de collega die wij zoeken!

Als administratief medewerker ben je hét centrale aanspreekpunt voor klanten en fungeer je als brug tussen verschillende interne afdelingen. Je ondersteunt de salesafdeling, marketing en facturatie met jouw organisatietalent, communicatieve vaardigheden en nauwkeurige opvolging.

Wat ga je doen?

  • Contact met klanten en leveranciers: Je staat klanten telefonisch of per mail te woord, registreert gegevens correct en zorgt dat technische of administratieve vragen professioneel worden opgevolgd.

  • Salesondersteuning: Je helpt offertes opmaken, verzendt stalen en verzorgt documentatie zoals handleidingen.

  • Administratieve opvolging: Je verwerkt inkomende en uitgaande facturen, beheert klantendossiers en ondersteunt bij het opvolgen van betalingen.

  • Planning en organisatie: Je beheert agenda’s, plant vergaderingen en zorgt voor een vlot verloop van interne afspraken.

  • Eventcoördinatie: Samen met het marketingteam werk je mee aan de voorbereiding en organisatie van bedrijfsevents.

Waar ga je werken?

Je komt terecht in een bedrijf dat gespecialiseerd is in totaaloplossingen binnen automatisering, handling, logistiek en elektrotechniek. Innovatie, betrouwbaarheid en persoonlijke aanpak staan hier centraal. In deze omgeving krijg jij de ruimte om jezelf te ontwikkelen en je talenten te laten groeien.

Waarom is dit iets voor jou?

  • Je beschikt over een bachelor diploma of gelijkwaardige ervaring in administratie.

  • Je communiceert vlot in het Nederlands en kan je goed uitdrukken in Frans en Engels.

  • Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en weet met vertrouwelijke informatie discreet om te gaan.

  • Je bent klantgericht, sociaal en haalt energie uit het ondersteunen van anderen.

  • Je hebt een goede kennis van Outlook, Word, Excel en bent vlot met andere administratieve softwaretools.

  • Je schakelt snel, blijft rustig onder druk en denkt in oplossingen.

Wat biedt jouw werkgever?

  • Een vast contract van onbepaalde duur in een stabiel en sterk familiebedrijf

  • Een voltijdse functie (39u/week) met 6 extra ADV-dagen en vrij in te plannen vakantie

  • Marktconform loon, aangepast aan jouw ervaring en profiel

  • Maaltijdcheques van €8/dag

  • Uitgebreide hospitalisatieverzekering (ook voor je gezin) en groepsverzekering

  • Cafetariaplan met keuzemogelijkheden zoals een bedrijfswagen, fiets, gsm, enz.

  • Laptop en werkgsm inbegrepen

  • Een gezonde werkomgeving met wekelijkse fruitmanden

  • Regelmatig georganiseerde teamactiviteiten zoals sportevents, Sinterklaasfeest, teambuildings en een eigen Summer Festival

  • Een warme, collegiale sfeer met korte communicatielijnen en ruimte voor jouw inbreng

Ref: 093477

Klaar om erin te vliegen? Solliciteer vandaag nog!

Ben jij het talent dat wij zoeken?

Ons TalentTeam komt graag met je in contact